درباره ما

معرفی شرکت آسان برق

شرکت آسان برق شبستر با هدف تولید محصولات با کیفیت، ارتقا بهره‌وری تولید و همچنین افزایش ایمنی محیط کار، کارخانه خود را با بروزترین ماشین آلات تولیدی مطابق با بازیگران مطرح بین المللی این حوزه تجهیز نموده ‌است. قرارگیری این کارخانه در منطقه صنعتی غرب تبریز به فاصله 8 کیلومتر از فرودگاه بین المللی تبریز علاوه بر تسهیل امر بازدید از کارخانه، موجب به حداقل رسیدن فاصله این کارخانه تا سایت‌های صنعتی و متعاقباً کاهش ریسک‌ها و هزینه‌های حمل و نقل گردیده است. علاوه بر آن، جهت تسریع فرایند تولید در زمان پروژه تیم‌های فنی و مهندسی، خدمات پس از فروش و تحقیق و توسعه نیز در کنار واحدهای مرتبط با تولید در کارخانه مستقر گردیده‌اندافتخار ما حضور فعالانه و همراهانه در عرصه صنعت کشور ، حمایت از صنایع بزرگ همچون ساختمان ، صنایع آهن ، پترو شیمی ، صنایع خودرو ، کشاورزی و برق و قدرت می باشد.

تاریخچه شرکت آسان برق

شرکت آسان برق در سال 1389با هدف تأمین نیاز کشور در زمینه طراحی و تولید تابلو های  برق تأسیس و فعالیت خود را با تکیه بر تلاش و تخصص پرسنل و مدیران متخصص آغاز نموده است ، و  باعزم و اراده و دانش  نیروی انسانی خود اکنون در ساخت انواع تابلوهای فشار متوسط و پست پیش ساخته کامپکت و انواع تابلوهای فشارضعیف به عنوان مجموعه پیشگام درصنعت برق کشور و بازار بین الملل و تجربه تولید و مشارکت  در  حال فعالیت میباشد .

این شرکت با دارا بودن ماشین آلات مختلف CNC ، لیزر (پانچ ، خم و  جوش ) برای تابلوهای LV، MV و خط رنگ تمام اتوماتیک مجهز به سیستم پاشش رنگ الکترواستاتیکی ، با بهره گیری از نرم افزارهای روز : EPLAN ، SOLIDWORK  ,   AutoCAD, Electrical simaris sivacon و بکارگیری تیم مجرب و متخصص فعالیت خود را در کارخانه ای در شهرک صنعتی غرب تبریز به انجام می رساند.

شرکت با دارا بودن امکانات بازرگانی و سابقه بیش از یک دهه تجربه تولید و مشارکت و اخذ کلیه تائیدیه ها از مراجع مختلف و تایپ تست های مربوطه و  افزایش سطح کیفی و بهبود در رقابت پذیری محصولات در سطح رقبای داخلی و بین المللی  و ارائه خدمات مناسب به مشتریان این امکان را می دهد تا از ارتباط تجاری خود با مجموعه اطمینان لازم را حاصل نمایند .

شرکت آسان برق در حال حاضر عضو انجمن صنفی سازندگان تابلوهای برق ، سندیکای صنعت برق ، مورد تائید استانداردهای توانیر و شرکت های توزیع ، و دارنده تائیدیه های مختلف صنعت برق میباشدکه تولید محصولات نامبرده انواع تابلوهای فشارمتوسط ، فشارضعیف ، تابلوهای کنترل و حفاظتی ،  تغذیه ، بانک خازنی ، مانیتورینگ ، پست کامپکت و کشویی میباشد و پروژه های بیشماری در حوزه های مختلف راه اندازی و اجرا نموده است.

چارت سازمانی شرکت آسان برق شبستر